Politika zasebnosti in pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI

1. SPLOŠNO
Splošni pogoji spletnega mesta wowo.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju artiklov, ki so na voljo na spletni strani wowo.si, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Celotna vsebina spletne strani ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd.) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic na vsebini spletne strani je ponudnik in/ali oseba, ki je navedena pod posamezno vsebino.
Z objavo vsebin na spletni strani in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje svojim avtorskim pravicam. Vsebine na spletni strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.
Z uporabo spletne strani wowo.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.

2. UPRAVLJALEC SPLETNE STRANI WOWO.SI
in ponudnik artiklov je podjetje WOWO d.o.o., Fužine 112, 1241 Kamnik
Podjetje je zavezanec za DDV, davčna št.: SI88104486.
Bančni račun: IBAN SI56 0231 1026 4025 328 (NLB), BIC LJBASI2X.
Kontakt: info@wowo.si
Datum vpisa subjekta v sodni register: 06.01.2022
Matična številka: 9035648000
Vložna številka:
Pravnoorganizacijska oblika: Družba z omejeno odgovornostjo d.o.o.

3. SPLETNA TRGOVINA
Uporabnik lahko nakupuje v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje WOWO d.o.o., z dostopom preko povezave wowo.si.
V primeru, da se ponudnik-prodajalec in uporabnik-kupec (v nadaljevanju za oba: ‘pogodbeni stranki’) ne dogovorita drugače, so ti splošni pogoji sestavni del njunega medsebojnega pogodbenega razmerja o dobavi blaga (v nadaljevanju: ‘kupoprodajna pogodba’).
Z naročilom v spletni trgovini uporabnik potrjuje, da v celoti razume in sprejema te splošne pogoje.
Za nakup v spletni trgovini preko navedenih povezav se uporabniku ni potrebno registrirati.
Ponudnik ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali zaradi neizpolnitve ali zamude pri izpolnitvi obveznosti, do katere bi morebiti prišlo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora ponudnika, vključno z višjo silo, prekinitvami v dobavi elektrike, pomanjkljivosti opreme ipd., vendar ne omejeno na našteto.
Vse informacije, ki so objavljene na spletni strani, npr. opisi artiklov, specifikacije, fotografije, so približne. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših sprememb v opisu artiklov brez obveznosti obveščanja uporabnikov.
Ponudbe na spletni strani so časovno in količinsko omejene, kot je objavljeno na spletni strani. Objavljene količine artiklov na zalogi so informativne in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudnik lahko omeji največje število nakupov posameznega artikla na uporabnika in s tem svojim uporabnikom zagotovi pošteno nakupovalno okolje.
Garancija je vsaka obveznost, ki jo podjetje prevzame do potrošnika in s katero se zaveže, da potrošniku brezplačno popravi ali zamenja blago, vrne kupnino ali zagotovi drugo sredstvo, kadar blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti navedenih v oglasu.

4. NAROČANJE ARTIKLOV, OBVEŠČANJE O CENAH IN DOSTAVA
4.1. Kot kupec lahko izdelke vidite in naročate na spleti strani Ponudba je na voljo fizičnim osebam.
4.2. S klikom na gumb »Potrdi naročilo« med postopkom naročanja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Po zaključenem naročilu na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke.
4.3. Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Ponudnik lahko spremeni ceno artikla v ponudbi brez predhodnega obvestila. Ponudnik prodaja izdelke odplačno; v primeru, da je artikel pomotoma naveden kot brezplačen, ponudniku ni potrebno dati tega artikla uporabniku brezplačno.
4.4. Cene v spletni trgovini wowo.si niso nujno enake za iste artikle, niti ne veljajo enake akcije oziroma popusti. Če velja enaka akcija ali popust določenih artiklov v spletni trgovini in v fizičnih prodajalnah, je to posebej navedeno v promocijskem materialu.
4.5. Pogodba o nakupu se šteje za sklenjeno z obvestilom o dostavi naročila, napisana je v slovenskem jeziku in shranjena v podjetju. Prejmete jo lahko na pisno prošnjo, svojo zahtevo sporočite na info@wowo.si.
4.6. Blaga in storitev ni mogoče naročiti preko plačljive telefonske številke.
4.7. Pridružujemo si pravico do odstopa in izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi in je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake.

4.7. DOSTAVA

Dostava je mogoča samo na naslove v Sloveniji. Hitra dostava ni mogoča.
Ponavadi je paket dostavljen v naslednjih treh delovnih dneh, če je bilo plačilo na našem TRRju do 12. ure. Zaradi trenutne situacije s COVID-19, se dostava lahko podaljša za nekaj dni. V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov ali zamude pri vašem naročilu boste o tem prejeli obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden predviden rok dostave naročila. Naročene artikle pošljemo na naslov, ki ste ga vnesli med postopkom naročila. Dostavo artiklov trenutno opravlja GLS dostavna služba. Dostava poteka le med delovnimi dnevi od ponedeljka do petka. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in se razlikuje glede na vrednost naročila:
Naveden strošek dostave velja ob vsakem naročilu. Nekateri artikli lahko zagotavljajo brezplačno dostavo, kar je jasno označeno v katalogu trgovine oziroma odvisno od oglaševane akcije na spletni strani.

Blago, naročeno v spletnem mestu wowo.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Priprave za dostavo oziroma izdajo vašega naročila stečejo takoj, ko prejmemo plačano kupnino na naš TRR račun. Da bi naročene izdelke dostavili kar lahko hitro, uporabljamo paketno dostavo GLS, kar pomeni, da lahko dostavo pričakujete že v naslednjih delovnih dneh (dva do deset delovnih dni), v kolikor boste naročilo oddali na delovni dan (pon-pet) do 12.00 ure. Za vsa plačila, prejeta v soboto, nedeljo ali na praznik, bomo pošiljko pripravili prvi naslednji delovni dan.
Trenutno so na voljo plačila: po predračunu, paypal plačilo, plačilo s kreditnimi karticami (bankart) in plačilo po povzetju. Pri plačilu na naš transakcijski račun, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prelivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim času ob 10. uri in ob 12. uri preverjali plačila na transakcijski račun podjetja. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 10. uri po prejemu potrdila o plačilu).
*PREVZEM PAKETA NA PETROLU:S 1.4.2019 bo naš partner PETROL pričel v vseh svojih poslovalnicah dodatno zaračunavati storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelava odkupnine (1,05 €) tudi prejemnikom GLS paketov. Za vročitev paketa brez odkupnine, bo tako potrošnik plačal 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket.
Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.
Podjetje WOWO d.o.o. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja artiklov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile. Podjetje WOWO d.o.o. ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave artiklov. Prav tako ne krije stroškov v primeru izgube artikla ali nedostavljenega artikla. V primeru predhodnega plačila artikla vam stroške za nakup nedostavljenega artikla vrnemo na vaš transakcijski račun.

5. POSTOPEK NAKUPA
5.1 Nakupovalna košarica
5.1.1. Na spletni strani nakupovalne košarice so prikazani izdelki, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen artikel iz nakupovalne košarice, kliknite na gumb “X” oziroma “Odstrani”, ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati določen artikel v košarico, morate klikniti na povezavo “Nadaljuj z nakupovanjem”. S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino, v blagajni pa se bodo shranili že izbrani izdelki.
5.1.2. Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb “Na blagajno”.
5.1.3. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst “HVALA ZA VAŠ NAKUP IN IZKAZANO ZAUPANJE!” Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji oziroma naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu. Elektronsko sporočilo s številko naročila si shranite.
5.2 Potrditev naročila
Po zaključku naročila boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V omenjenem elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru kakršnih koli vprašanj, lahko pišete na elektronski naslov info@wowo.si.
5.3 Pošiljanje blaga
Podjetje WOWO d.o.o. v dogovorjenem roku pripravi blago za odpremo ter ga odpošlje na posredovan naslov. V primeru nepričakovanega podaljšanja roka dostave za dlje časa – ki je daljši od 10 dni, kot je navedeno v Pogojih poslovanja, je kupec obveščen preko elektronske pošte.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

6. Preklic naročila
Naročilo se lahko prekliče enak dan kot se naroči. Po prejemu kurirskega obvestila o dostavi naročila preklic naročila ni več mogoč. Delni preklic naročila ni mogoč.

7. Dokončna potrditev naročila
Ko potrdite vsebino svojega nakupa, morate dokončno potrditi nakup z določitvijo načina plačila. Prodajna pogodba med vami in podjetjem WOWO d.o.o. stopi v veljavo, ko je naročilo potrjeno s potrditvenim elektronskim sporočilom “Prejeli smo vaše naročilo”.

8. Možnost spremembe naročila
Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo “Prejeli smo vaše naročilo”, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte (info@wowo.si). Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče.

9. Plačilni pogoji
9.1 Cena za izbran artikel velja na dan nakupa, in sicer na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine wowo.si.
Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila v košarici oziroma na poslanem predračunu za plačilo.
9.2 Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

plačilo po predračunu, paypal plačilo, plačilo po povzetju in plačilo s kreditnimi karticami (bankart).

10. Reklamacije in informacije
V primeru reklamacije ali povpraševanja po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo wowo.si pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov info@wowo.si.

11. Odstop od pogodbe in vračilo artikla
11.1. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko artikel odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa.
V primeru, da vam prejeti artikel ne ustreza, nam v roku 14 dni od prejema to sporočite preko elektronske pošte info@wowo.si in nam artikel nato v roku 14 dni vrnite. Artikel nam vrnite nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
11.2. Artikel, ki ga želite vrniti, mora biti:
neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalažiizdelke, ki so prodani v kompletu, je treba vrniti hkrati,embalaža artiklov mora ostati originalno zaprta,čevlji morajo biti vrnjeni v škatli od čevljev, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in selotejpom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo,zaščitna folija na kopalkah ne sme biti odstranjena,če ste artikel že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo artikla žal ni več možno.
Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjen stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo, pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra. Pri vračilu čevljev pazite, da čevlje odpošljete skupaj s škatlo, v kateri ste čevlje prejeli. Škatlo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo, nanjo ne pišite in ne lepite poštnih nalepk in selotejpa, saj takšna škatla ni več uporabna.
11.3. Potek vračila artikla:

Artikel, ki vam ne ustreza, pošljite na naslov WOWO D.O.O. Fužine 112, 1241 Kamnik, Slovenija. Izdelku priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo blaga (izpišite ga na OBRAZEC ZA VRAČILO).
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Kupnino vam 14 dni po prejemu o odstopu od pogodbe nakazali kupnino za vrnjen artikel. Podjetje zadrži vračilo kupnine do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Pri vračilu artiklov plačanih po predračunu, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pošiljamo blago, ki ga je mogoče vrniti po pošti.
11.4. Na www.wowo.si omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, kar nam sporočite na obrazcu za vračilo.
Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
11.5. Ostali pogoji, roki in postopek za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga:
– Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem potrošnika bremenijo stroški vračila blaga.
– Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko: 1. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom, 2. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu, 3. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov, 4. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov.
– Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju z nedvoumno izjavo iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe,
– Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.
OBRAZEC 1, z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe
OBRAZEC 2, za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe
11.6. Za izdelek, ki je bil v določeni akciji podarjen kot gratis, ni možno zahtevati vračila kupnine, saj ta izdelek ni bil plačan.

12. Reklamacija stvarnih napak in poškodovane pošiljke
12.1 Prodajalec jamči za kakovost artiklov v zakonitem roku, ki začne teči z vročitvijo blaga potrošniku pod pogojem, da je kupec upošteval navodila za uporabo in vzdrževanje artikla, ki so priložena v paketu. Kupec lahko reklamacijo iz naslova stvarnih napak uveljavlja v skladu z veljavno zakonodajo.
Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo ali kadar se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla z dospelostjo na naslov WOWO d.o.o., Fužine 112, 1241 Kamnik, Slovenija.
12.2 Ponudnik odgovarja za poškodbe artiklov med prevozom do uporabnika. V primeru očitnega znaka poškodb (raztrganega ovoja, deformacij itd.) mora uporabnik zavrniti pošiljko, da se izogne morebitnim zapletom pri reklamiranju poškodovanega blaga.
12.3. Stvarne napake za katere odgovarja prodajalec:
1. Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to ali mu je bilo to znano ali ne.
2. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem.
3. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, zavrnite prevzem paketa.

13. Pravica do zavrnitve storitve
Če ponudnik meni, da uporabnik krši veljavno zakonodajo ali škodi interesom spletnih mest, ki jih upravlja ponudnik ali njegova pridružena ali hčerinska podjetja, lahko kadarkoli in brez predhodnega obvestila prekliče, spremeni, začasno ali trajno prekine ali razveljavi naročila ali članstvo uporabnika, vključno z dostopom do katere koli vsebine na spletni strani za določenega uporabnika.

14. Ustreznost artikla
Artikel v ponudbi ustreza namenu, ki je razviden iz opisa in slike artikla. Kljub skrbnemu ravnanju je možno, da pride do napak pri opisu ali sliki artikla. Pri wowo.si si prizadevamo, da bi fotografije, objavljene poleg opisa artikla, predstavljale realistično sliko artikla. Še vedno pa je možno, da je percepcija posameznega artikla preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom.

15. O podjetju
WOWO d.o.o.
Fužine 112
1241 Kamnik, Slovenija
Davčna številka: SI88104486
Matična številka: 9035648000
Podjetje WOWO d.o.o. upravlja spletno stran wowo.si.

16. Politika varovanja osebnih podatkov
Izjava o zasebnosti
Varovanje osebnih podatkov naših uporabnikov je pomembna obveznost našega podjetja. Vse spletne aktivnosti podjetja WOWO d.o.o. so v skladu z zakonodajo Evropske Unije (Direktivo 95/46/ES, Direktivo 2002/58/ES), konvencijami Sveta Evrope (Treaty Conventions ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS, št. 86/2004 s spremembami). Politika zasebnosti obravnava ravnanje z informacijami podjetjaWOWO d.o.o., ki jih pridobi o vas, kadar obiščete našo spletno stran.
V podjetjuWOWO d.o.o. cenimo vašo zasebnost, zato vaše osebne podatke vedno skrbno varujemo. Vsi posredovani podatki so varovani pred vdorom tretjih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje s podjetjemWOWO d.o.o., ki upravlja spletno stran wowo.si. Nikoli ne bomo na kakršen koli način zlorabljali vaših osebnih podatkov.
Vaših kontaktnih in osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, razen če tako zahteva zakon. Nikoli vam ne bomo pošiljali elektronskih ali SMS sporočil, na katere se niste prijavili, razen v primeru pomembnih transakcijskih elektronskih sporočil, ki ste jih posebej zahtevali.
Kadar koli se lahko hitro in enostavno odjavite od katerih koli naših SMS in elektronskih obvestil.

Upravljavec za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, sporočila v aplikacijah za hipno sporočanje, e-poštna sporočila) uporablja storitev Cartfox. Politika zasebnosti Cartfox in podatki o ponudniku Cartfox so dostopni tukaj. Upravljavec osebne podatke upravlja skupaj s ponudnikom Cartfox.

Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, so:

–      e-poštni naslov;

–      telefonska številka;

–      podatki o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;

–      podatki o pošiljanju sporočil:

o   tip sporočila (SMS, sporočilo v aplikaciji za hipno sporočanje (vrsta aplikacije), e-poštno sporočilo);

o   datum pošiljanja;

o   čas pošiljanja;

o   vsebina pošiljanja (npr. zapuščena nakupovalna košarica, obvestilo o popustu ipd.);

–      podatki o nedostavljivosti sporočila (datum in čas prejema obvestila o nedostavljivosti;

–      podatki o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni nakupovalni košarici, nakup artikla s popustom ipd.).

Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox, posredujejo samodejno, ko jih posameznik vpiše na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca.

Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve Cartfox je:

–      osebna privolitev posameznika (pri prejemnikih, ki so jo podali privolitev za prejemanje sporočil);

–      zakoniti interes upravljavca (pri prejemnikih sporočil, ki upravljavcu niso podali privolitve za prejemanje sporočil).

Vsako prejeto sporočilo vsebuje navodila za enostavno odjavo od prejemanja. Z odjavo se prejemnik odjavi le od prejemanja sporočil v storitvi Cartfox. Če želite popolno odjavo od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, nam lahko pišete na sales@dfvu.org.

Namen obdelave osebnih podatkov v okviru storitve Cartfox je spodbujanje prejemnikov k nakupu artiklov ali storitev na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca oziroma preverjanje njihove volje za sklenitev pogodbe (npr. pri obveščanju o zapuščeni nakupovalni košarici).

Osebni podatki v okviru storitve Cartfox se ne posredujejo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox) in tudi upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru Cartfox dostopa le do poročil, ki vsebujejo agregirane in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakup preko poslanih sporočil ipd.).

Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, se ne iznašajo v tretje države ali mednarodne organizacije, torej se ne iznašajo ali posredujejo izven ozemlja držav članic EU.

 

Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru Cartfox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah, ki jih imajo posamezniki v zvezi s temi osebnimi podatki so dostopni v Politiki zasebnosti in ravnanja z osebnimi podatki CARTFOX. Za več informacij se lahko obrnete na sales@dfvu.org ali na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana, dpo@jkgroup.si, + 386 (0)590 91 794.

17. Zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov
Osebni podatek predstavlja kateri koli podatek (vaše ime, priimek, telefonsko številko, elektronski ali poštni naslov), ki se nanaša na določeno ali določljivo fizično osebo, torej posameznika, na glede na obliko, v kateri je izražen. WOWO d.o.o. ne zbira vaših osebnih podatkov, v kolikor tega sami ne omogočite ob naročilu artiklov ali kadar se naročite na naše e-novice.

18. Uporaba in širjenje osebnih podatkov
Podjetje WOWO d.o.o. bo uporabilo vaše osebne podatke izključno iz tehničnih razlogov administracije na spletni strani, da vam zagotovi dostop do posebnih podatkov ali za splošno sporazumevanje z vami. WOWO d.o.o. ne bo posredovalo vaših osebnih podatkov tretji stranki ali jih kakor koli tržilo drugje, razen če posredovanje podatkov tretji stranki izrecno dovolite. Zaposleni WOWO d.o.o. so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti.

19. Samodejno beleženje informacij (neosebni podatki)
Kadar koli dostopate na spletno stran wowo.si, se splošni, neosebni podatki (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) samodejno beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje priljubljenosti naše spletne strani in izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.

20. Piškotki
20.1 Pravna podlaga:
Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
20.2 Kaj so piškotki?
Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
20.3 Zakaj se uporabljajo?
Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.
20.4 Shranjevanje piškotkov:
Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo.
20.4.1 Začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.
20.4.2 Trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler jih uporabnik lastnoročno ne izbriše.
20.5 Vrste piškotkov:
20.5.1 Nujno potrebni piškotki
Ti piškotki omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani.
20.5.2 Izvedbeni piškotki
Ti piškotki zbirajo podatke o načinu uporabe spletne strani z namenom izboljšave delovanja spletne strani (npr. katere dele spletne strani uporabnik najpogosteje obišče). Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika.
20.5.3 Funkcionalni piškotki
Ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti (npr. vaše uporabniško ime, regijo) in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funkcije. Ti piškotki lahko omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani.
20.5.4 Ciljni ali oglasni piškotki
Te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani (oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov, omejevanja števila prikazov oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov.
20.6 Upravljanje piškotkov
Piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalnika, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani. Spletna stran deluje optimalno, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.
20.7 Upravljalec piškotkov je WOWO d.o.o., Fužine 112, 1241 Kamnik, Slovenija, e-mail: info@wowo.si

21. Varnost
WOWO d.o.o. si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem.

22. Mladoletne osebe
WOWO d.o.o. toplo priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju. Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnih koli osebnih podatkov na spletno stran wowo.si brez dovoljenja staršev ali skrbnikov. Podjetje WOWO d.o.o. ne bo nikoli zavestno zbiralo osebnih podatkov od mladoletnih oseb ali jih kakor koli uporabilo ali jih razkrilo tretji stranki brez njihovega dovoljenja.

23. Povezave do drugih spletnih strani
Izjava o varovanju osebnih podatkov se nanaša na predstavitveno stran wowo.si, ki jo ima podjetje WOWO d.o.o. in vse njene podstrani. Spletne strani na tej privzeti strani lahko vsebujejo povezave do drugih oskrbovalcev znotraj in izven podjetja WOWO d.o.o. za katere ta izjava o varovanju osebnih podatkov ne velja. Ko zapuščate spletno stran WOWO d.o.o., si zato vnovič preberite izjave o varovanju osebnih podatkov vsake spletne strani, ki zbira osebne identifikacijske podatke.

24. Izključitev odgovornosti
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov (v nadaljevanju: škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.
Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.
Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni, programski in drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirusni program itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani.
Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za registracijo/prijavo na spletni strani (e-naslov, geslo). Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati uporabniku zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za prijavo.

25. Pravica do obveščenosti
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti.
e-mail: info@wowo.si
Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili – pisno in v skladu s primerno zakonodajo – kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom spletne strani wowo.si.

25.1 Objava sprememb
Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena v tej izjavi o varovanju osebnih podatkov, na vstopni strani wowo.si in na drugih ustreznih mestih.

26. Končne določbe
Neveljavnost katere koli določbe teh splošnih pogojev, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.

27. Pritožbe in spori
Wowo.si spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Wowo.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@wowo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Wowo.si bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Wowo.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Wowo.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

28. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. WOWO d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Ti splošni pogoji začnejo veljati dne 01. 02. 2022