POGOSTA VPRAŠANJA

Kako vzdrževati izdelke WOWO?

Za zagotavljanje dolgotrajne kakovosti in obstojnosti izdelkov WOWO, oblačila perite obrnjena narobe, da bo tisk na notranji strani. Priporočamo pranje na programu za občutljivo perilo pri 30 stopinjah. Sušenje v sušilcu ni dovoljeno.

Kako vem katero velikost izbrati?

WOWO oblačila so primerljiva s standardnimi konfekcijskimi merami. Pri vsakem izdelku je tabela velikosti, ki ponuja mere, ki so izmerjene v nerazteznem položaju. V kolikor se kljub tabeli ne morete odločiti katera velikost bi vam ustrezala, nam lahko pišete na info@wowo.si

NAROČILA, PLAČILA, VRAČILA IN REKLAMACIJE

Kako oddam naročilo?

Naročilo oddam v spletni trgovini. Po izbiri izdelkov v košarici, potrdim naročilo in izberem plačilno sredstvo.

Kaj se zgodi, ko oddam naročilo?

Ko naročilo oddate, na svoj vneseni mail prejmete potrditev naročila. V kolikor vaše naročilo ne bi bilo uspešno izvedeno, potrditvenega naročila ne prejmete. V kolikor ste v naročilu navedli napačen mail naslov, potrdila ne boste prejeli. Preverite tudi nezaželeno pošto.

Ali se naslov dostave lahko razlikuje od naslova za izstavitev računa?

Naročilo je lahko dostavljeno na naslov, ki se razlikuje od naslova za izstavitev računa. Pri zaključevanju naročila izberite ”dostavi na drug naslov”, kjer vpišete željeni naslov dostave.

Ali naročilo lahko oddam na mail info@wowo.si?

Ker imamo avtomatsko obdelavo naročil, žal naročilo preko maila ni mogoče.

Katera plačilna sredstva so na voljo za plačilo naročila?

Možno je plačilo po povzetju, plačilo preko pay pala in plačilo s plačilnimi karticami. V primeru plačila po povzetju vam obračunamo strošek, ki ga dostavna služba zaračuna za plačilo po povzetju. Zato vam predlagamo, da izberete drug način plačila ( kreditna kartica, pay pal,… )

Zakaj je bilo plačilo s kreditno kartico zavrnjeno?

Razlogov za zavrnitev je lahko več:

  • Neveljavna kartica
  • Napačno vnesena številka kartice
  • Nimate zagotovljene aplikacije za močno avtentikacijo za vašo kartico ( kontaktirajte vašo banko )
  • Tehnična napaka na naši spletni strani ( V kolikor ste zaznali napako na naši strani, prosimo sporočite nam na info@wowo.si )

Ali lahko prekličem naročilo?

Seveda, naročilo lahko prekličete takoj. Ker izdelke odpremljamo zelo hitro, naročilo, ki je bilo že obdelano žal ni mogoče preklicati.

Kako prejmem račun?

Račun boste prejeli na vaš mail naslov ob odpremi paketa.

Kaj storiti v primeru, če paketa ne prejmem?

Trudimo se, da paket z naročenimi izdelki prejmete v najkrajšem možnem času. Dostava je odvisna od države iz katere prihajaš. Lahko pa se zgodi, da se paket na poti do vas izgubi oziroma se podaljša čas dostave zaradi zunanjih vplivov. V kolikor paketa ne prejmete v doglednem času, prosimo sporočite na naš mail naslov info@wowo.si, kje bomo preverili kaj se je z vašim naročilom zapletlo.

Kaj lahko storim, če prejmem poškodovani izdelek?

Trudimo se, da izdelke pred odpremo preverimo. Včasih pa  se nam žal tudi kakšna napaka pomotoma izmuzne. V kolikor ste na izdelku opazili stvarno napako, nas prosim kontaktirajte v roku 14 dni nainfo@wowo.si, kjer vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času. Izdelek vrnite skupaj z reklamacijskim zapisnikom na naš naslov. V kolikor v paket poleg izdelka ne boste priložili reklamacijskega zapisnika, žal reklamacije ne moremo uveljavljati, saj ne moremo vedeti kdo je pošiljatelj paketa oziroma na katero naročilo se vračilo nanaša.

Kje pridobim reklamacijski zapisnik?

Reklamacijski zapisnik ste prejeli na mail naslov skupaj z računom.

Kaj lahko storim v primeru, če mi izdelek ni všeč oziroma ali ga lahko zamenjam?

Seveda izdelek, ki vam ni všeč lahko zamenjate oziroma pošljete na naš naslov in vam bomo povrnili kupnino oziroma zamenjali za drugo številko bodisi drugi izdelek.

Kam pošljem paket za vračilo?

Paket skupaj z reklamacijskim obrazcem pošljite na naslov WOWO d.o.o., Fužine 112, 1241 Kamnik, Slovenija.

Ali lahko v primeru gratis izdelka, zahtevam vrnjeno kupnino?

Za izdelek, ki smo vam ga v določeni akciji podarili gratis ne morete zahtevati vračilo kupnine, saj izdelka niste plačali.

Koliko časa traja povračilo kupnine?

Rok za povračilo kupnine je 14 dni od prejema vrnjenih izdelkov.

Kako prejmem vračilo kupnine?

V primeru, da ste izdelke plačali s kreditno kartico oziroma po povzetju, vam kupnino vrnemo na vaš TRR. V primeru plačila s Pay palom pa plačilo prejmete na Paypal.

Ali je možen osebni prevzem oz. osebni nakup na vaši lokaciji?

Ne ponujamo možnosti osebnega prevzema, prav tako ni mogoč osebni nakup na sedežu podjetja.